lørdag 20. september 2008

Ja her på sida ble det jammen bråstopp en dag i mai:)

Sommeren gikk med til messer og å rydde og tømme butikkutsalget jeg drev på Flatåsen. 200 kvm med butikk og lager ble tømt og demontert. Og det ble skurt og vasket så svetta silte.
Når det endelig var gjort tok jeg etterlengtet ferie med familien og det var godt. Flere uker sammenhengende ferie for første gang på flere år.


Siden august har jeg jobbet for fullt med å få lagd meg nettbutikk. Det har vært utrolig mye jobb og spesielt siden jeg skulle gjøre alt selv, jeg som har vært så lite datakyndig og hjelpeløs med alle slike ting. Men jeg hadde bestemt meg: Det her skulle jeg klare, har jeg sagt A så får jeg også si B. Og etter mye slit så er jeg nå snart i mål, Mange hundre varer er fotografert og lagt inn i nettbutikken, og de første kundene har begynt å registrere seg og å komme med bestillinger.
Så nå blir det en spennede tid framover:)

Ingen kommentarer: