søndag 5. oktober 2008

TRAVLE DAGER

Nå driver jeg og lager ferdig masse forskjellig som jeg skal ha med ut på messer.

Bruker å ha mye forskjellig til salgs når jeg er ute på salgstur.

I tillegg til at jeg har med endel fra nettbutikken , perler, smykker, papir og litt forskjellig,

så lager jeg også nisser, troll, små figurer, kranser, juledekorasjoner mm.

Problemet mitt er at jeg lager litt for mye samtidig så også nå er det masse halvferdige produkter som ligger litt her og der. Men nå får jeg se å gjøre ferdig en ting i gangen for om 3 dager drar jeg til Tynset. (har fått beskjed om snøvær oppe på fjellet, så må visst legge om til vinterdekk) Helga etter skal jeg på høstmesse på Saupstad så nå går det slag i slag framover.

Her er noen av magnetsmykkene som jeg har lagd ferdig i helga.

Ingen kommentarer: