fredag 7. november 2008

Nå har det kommet en ny forsendelse fra utlandet igjen og jeg vil legge inn varene i nettutikken fortløpende. Blant annet er det mange fine perler, anheng og smykker. Mange nye smykker lager vi opp selv også etterhvert som det kommer inn nye materialer.



Ellers så har jo julemesser og håndverksmesser startet opp for fullt nå.

Jeg har allerede vært på flere og enda travlere blir det i tiden framover, skal delta på 7 messer i løpet av tre uker nå og da er det om å gjøre å ha nok varer.



Messene jeg skal på framover er:

Rye på Byneset 8 - 9 november

Nypantunet 13 november

Havstein 16 november

Strinda 21 november

Adolf Øien 22-23 november

Kattem 22-23 november

Fjellhallen på Stjørdal 29-30 november


Heldigvis har jeg en flink datter som kommer til å stå for meg på en del av messene,
og en snill pensjonert mor som hjelper meg. Hun har blitt en kløpper til å tre smykker i full fart når arbeidspresset er stort. Kan ikke få berømme familien min nok, de har vært og er en uvurderlig støtte, jeg kan alltid stole på dem, de svikter aldri og trør alltid til når det trengs.
Håper jeg skal klare å ha nok varer på lager framover. Det er ofte vanskelig å forutse hva som selger mest, men skal gjøre mitt beste for å oppdatere også nettbutikken etterhvert hvis noe av varene blir utsolgt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så tidlig du e opp og skriv innlegg du da, morgenfugl :) Har det gått bra på messan eller? No må det vel begynn å ro sæ ned litt te dæ og, du må jo få tid te å slapp av og nyt førjulstida. Klem :)